داستان های فانتزی ,

menuordersearch
salehkar.ir
۱۴۰۰/۶/۱۲ جمعه
(4)
(0)
داستان های فانتزی
داستان های فانتزی

فانتزی، ژانری در ادبیات است که از جادو و دیگر اشکال فراطبیعی، به عنوان عنصر اولیه ی فضای داستان استفاده می‌کند. این ژانر معمولا به خاطر نگاه، حس و درون مایه ای وسیع از آثار در ژانرهای علمی تخیلی و وحشت متمایز می‌شود؛ هر چند که این سه ژانر نقاط مشترک بسیاری با هم دارند و مجموعا با عنوان ادبیات گمانه زن شناخته می‌شوند. داستان های فانتزی معمولا در داستان های سنتی که سینه به سینه نقل می‌شدند، ریشه دارند.

 

در اینجا تعدادی از این کتاب های جذاب برای شما عزیزان معرفی میکنیم:

 

معرفی کتاب روبات کامل اثر آیزاک آسیموف

روبات کامل گلچین قطعی چشم اندازهای خیره کننده آسیموف از آینده روباتیک است ...
در این داستانها، آیزاک آسیموف سه قانون روباتیک را ایجاد می‌کند و در عصر ربات ها راه اندازی می‌کند: زمانی که زمین توسط ماشین های اصلی اداره می‌شود و زمانی که روبات ها انسان تر از انسان هستند
.

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد

 

 

معرفي کتاب لمس اثر کلر نورس
اگر می‌توانستی با لمس کسی، در او حلول کنی، چه می‌کردی؟
قاتلی اجاره‌ای در پی شبحی است تا او را به قتل برساند. برای شبحی که می‌تواند در بدن‌های مختلف حلول کند، هیچ دری بسته نیست؛ اما کسانی که درصدد شکار شبح‌هایند، از تمام رمز و رازهای آن‌ها آگاه‌اند و می‌دانند چگونه آن‌ها را به دام اندازند.
لمس داستان شبحی است که می‌خواهد بداند چرا در تعقیب اویند و چه کسی پشت پردۀ قتل «پوست» محبوب او، ژوزفین سبولاست.

 

براي ديدن اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد

 

معرفی کتاب دیدار با تاریکی اثر محمدعلی حمصیان
سرزمین قهوه ای، سرزمینی عجیب است. جایی که خورشید نورش را از زمین پنهان و زمین نعمت هایش را از مردم دریغ کرده و سایه گرسنگی همیشه بر سر مردمانش است.
حال در میان این سرزمین دختری چشم باز می‌کند و خودش را در آنجا می‌بیند؛ نواسا.
نواسا نمی‌داند چرا و چگونه پا به این سرزمین عجیب و مردمان عجیب ترش گذاشته است اما می‌داند که باید از این سرزمین بیرون برود و به خانه بازگردد.
امید او به پسر تیراندازی است که او را از محاصره آدم خوارها نجات داده است. اما امیدواری او درست است؟
محمد علی حمصیان در اولین اثر فانتزی خود به سراغ یک «اگر جادویی بزرگ» رفته است؛ «اگر خدا نبود جهان چگونه بود؟»

 

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب اينجا کليک کنيد

 

معرفی کتاب هری پاتر اثر جی کی رولینگ
داستان های مهیج هری پاتر، جادوگر جوانی که تحت تعلیم است، طوفانی در دنیا به راه انداخته و به نظر می‌رسد طرفداران این مجموعه، هیچ وقت از دنیای جادویی هاگوارتز و پیرامون آن، سیر نمی‌شوند. اگر فقط یکی از کتاب های هری پاتر را مطالعه کنید، بدون شک خواستار قسمت های بعدی آن خواهید شد. با این مجموعه، می‌توانید داستان هری از اولین روزهایش در مدرسه ی جادوگری هاگوارتز، تا ماجراجویی های بی شمارش با هرمیون و ران، و تقابلش با دشمنانی چون دراکو مالفوی و پروفسور اسنیپ ترسناک را دنبال کنید. از جست و جوی نفس گیر برای سنگ جادو گرفته تا بازگشت کسی که نباید اسمش برده شود، هر داستان و ماجراجویی در این دنیای جادویی، هیجان انگیزتر و شوکه کننده تر از داستان قبلی است و اکنون، این مجموعه ی کامل و ارزشمند، در اختیار هواداران بی شمار داستان های هری پاتر قرار گرفته است.

 

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب اينجا کليک کنيد

 

معرفی کتاب نجاتم بده اثر گیوم موسو
سخت ترین چیز این است که عشق را پیدا نکنی، این است که بدانی چگونه آن را حفظ کنی.
در یک غروب زمستانی در قلب برادوی، ژولیت، یک زن زیبای بیست و هشت ساله فرانسوی، با سم، یک متخصص اطفال جوان نیویورکی، در تلاقی است. از ترس ناامید کردنش از او پنهان می‌کند که جوان را چند برابر می‌کند
شغل در حالی که رویاهای بازیگری را پرورش می‌دهد. از ترس دلبستگی، وانمود می‌کند که ازدواج کرده است، زمانی که همسرش به تازگی مرده است.
با وجود این دروغ مضاعف، آنها یکدیگر را برای یک آخر هفته شدید، جادویی و فراموش نشدنی دوست خواهند داشت. اما ژولیت باید به پاریس برگردد و سم نمی‌تواند کلماتی برای نگه داشتن او در کنار خود پیدا کند.
به محض اینکه هواپیمای زن جوان از زمین بلند شد، در آسمان منفجر شد.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب نجاتم بده اينجا کليک کنيد

 

معرفی کتاب ملکه ی سرخ اثر ویکتوریا اویارد
افراد با خون سرخ، رعیت به حساب می‌آیند و تحت حاکمیت خون نقره ای هایی هستند که ابرقدرت هایی خداگونه دارند. در نظر دختری سرخ خون و هفده ساله به نام مر بارو که در فقر زندگی می‌کند، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و شرایط بهتر نخواهد شد. همین گونه هم هست، تا این که مر خود را مشغول کار در قصر نقره ای می‌یابد. او که در این محل با دشمنان خونی اش احاطه شده، درمی یابد که علی رغم خون سرخش، دارای قدرتی مرگبار و ویران کننده است. قدرتی که تهدید کننده ی تعادل ایجاد شده میان قدرت هاست. خون نقره ای ها که از قدرت مر بسیار در هراس اند، او را از انظار عمومی پنهان کرده و وانمود می‌کنند که او، شاهزاده ای نقره ای است که برای مدت ها گم شده بوده و اکنون با شاهزاده ای خون نقره ای نامزد کرده است. اگرچه مر می‌داند یک حرکت اشتباه، منجر به مرگ وی خواهد شد، به صورت پنهانی به یک گروه مقاوت نظامی به نام گاردهای سرخ کمک می‌کند تا رژیم نقره ای را سرنگون سازند. اما او در دنیایی سرشار از خیانت ها و دروغ ها زندگی می‌کند و وارد بازی خطرناکی شده است.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب ملکه ي سرخ اينجا کليک کنيد.

 

معرفی کتاب بیل قهرمان کهکشان 1 اثر هری هریسون
این بالاترین افتخار بود که از امپراتوری در برابر چنگرهای مخوف، یک نژاد دشمن از مارمولک های 7 فوتی دفاع کنیم. اما بیل، یک اپراتور کود فنی از سیاره ای از کشاورزان، علاقه ای به افتخار نداشت - او فقط به دو چیز علاقه داشت: شغل انتخابی خود، و منحنی های خوش فرم اینگا-ماریا کالیفیگیا. سپس یک ربات استخدام‌کننده او را با قطره‌های ناک اوت هل داد و او با کشتی جنگی Empire کریستین کیلر به فضا آمد. و از آنجا همه چیز بدتر شد.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب بيل قهرمان کهکشان1 اينجا کليک کنيد.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب بيل قهرمان کهکشان2 اينجا کليک کنيد.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب بيل قهرمان کهکشان3 اينجا کليک کنيد.

 

 

معرفی کتاب سخنان تابناک اثر برندون سندرسون
دشمنان کالادین انتظار داشتند به‌عنوان برده­ی ارتش مرگی فلاکت­بار داشته باشد؛ اما او زنده ماند تا فرمانده گارد سلطنتی شود، مقامی که برای اولین بار به یک “تیره‌چشم” دون پایه داده‌شده و جدال­آفرین است. حال کالادین باید از شاه و دالینار دربرابر هر خطری حفاظت کند، ازجمله آدمکش خطرناک؛ و درعین‌حال پنهانی تلاش کند در قدرت­های خارق­العاده­ی جدیدش (که به‌نوعی به اسپرن شرافتش، سیل مرتبط هستند) مهارت یابد.در این میان، شالان باهوش و نگران در مسیری دیگر تقلا می­کند. بار سنگین و هولناکی بر دوشش است: جلوگیری از بازگشت خلأسازان افسانه­ای و فرارسیدن هدم که نابودی تمدن را به دنبال خواهد داشت. باید رازهایی را در دشت هزارتکه کشف کند؛ اما حتی رسیدن به آنجا نیز دشوارتر از آن است که تصور می­کرد.و در قلب دشت هزارتکه، پارشندی­ها تصمیمی تاریخی می­گیرند. آنان که از سال­ها حمله­ی بی­امان آلثی­ها و کاهش نفراتشان به ستوه آمده­اند، توسط رهبر جنگی‌شان اشونای قانع می­شوند دست به قماری مستأصلانه بزنند و به نیروهای ماورایی متوصل شوند که زمانی از آن می­گریختند. عواقب این کار برای پارشندی­ها، انسان­ها و حتی برای سرتاسر روشار، خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی است.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب سخنان تابناک اثر بندون سندرسون اينجا کليک کنيد.

 

معرفی کتاب آقای اسب دریایی اثر اریک کارل
کتاب تصویری جدید و خیره کننده از اریک کارل، خالق کاترپیلار بسیار گرسنه.
این داستان زرق و برق دار، مستر اسب دریایی و دیگر "مادرهای مرد" را در اقیانوس دنبال می‌کند، با صفحات مخصوص استات که ماهی ها را پشت سنگ ها و نیزارها پنهان می‌کند.
همانطور که مستر اسب دریایی در دریا شناور می‌شود، با آقای استیک بک، آقای تیلاپیا، آقای کورتوس و بسیاری از پدران ماهی دیگر که از تخم ها و نوزادان خود به طرز شگفت انگیزی مراقبت می‌کنند، ملاقات می‌کند.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از کتاب آقاي اسب دريايي اثر اريک کارل اينجا کليک کنيد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegraminstagramwhatsuprubikaaparatpinterest
logo

خیابان فرودگاه.کوچه شهید میگلی نژاد.آموزشگاه همشاگردی
غلامرضاصالح کار-09179736219