معرفی کتاب انجمن سری بندیکت 2 اثر ترنتون لی استوارت ,

menuordersearch
salehkar.ir
۱۴۰۰/۳/۲۲ شنبه
(0)
(0)
معرفی کتاب انجمن سری بندیکت 2 اثر ترنتون لی استوارت
معرفی کتاب انجمن سری بندیکت 2 اثر ترنتون لی استوارت

کتاب انجمن سری بندیکت 2 (سفر پرخطر)، رمانی نوشته ی ترنتون لی استورات است که نخستین بار در سال 2008 به انتشار رسید. انجمن سری بندیکت با مأموریتی جدید رو به رو شده که بسیار به خانه نزدیک تر است. رینی، کیت، استیکی و کنستانس پس از یک گردهمایی مجدد، مجبور می‌شوند که جست و جویی غیرمنتظره را آغاز کنند—جست و جویی برای یافتن آقای بندیکت. به نظر می‌رسد وقتی او در حال انجام آماده سازی ها برای ماجراجویی بچه ها بوده، به تله ی برادر دوقلوی شرورش، یعنی آقای کرتن، افتاده است. حالا چهار قهرمان ما فقط یک هفته وقت دارند آقای بندیکت را پیدا کنند.‌ آنها با بزرگترین چالش ممکن رو به رو شده اند؛ چالشی که دلایل بودن‌ آنها در کنار یکدیگر را تقویت می‌کند و‌ آنها را وادار می‌سازد که با بیشترین توان خود به نبرد بروند.

.ترنتون لی استوارت، زاده ی سال 1970، نویسنده ای آمریکایی است. استورات در سال 1992 در رشته ی زبان انگلیسی از کالج هندریس فارغ التحصیل شد و سپس در کلاس های نویسندگی خلاق دانشگاه آیووا حضور یافت. او همچنین در سال 1995 در فستیوال نویسندگی دانشگاه آیووا تدریس کرد. اولین رمان استورات در سال 2005 به انتشار رسید.

 

سفارش کتاب انجمن سری بندیکت2

 

 

ترنتون لی استوارت نویسنده کتاب انجمن سری بندیکت

قسمت هایی از کتاب انجمن سری بندیکت 2 

در یک روز درخشان ماه سپتامبر، زمانی که همه ی بچه ها در مدرسه مشغول یادگیری کسر و اعشار بودند، رینی مولدون در حال پایین رفتن از یک جاده ی خاکی بود. او قد و قامت متوسطی داشت؛ چشم ها و موهایش قهوه ای معمولی، اندازه ی پاهایش متوسط و فاصله ی بینی تا گوش هایش، متناسب بود. او کاملا تنها بود؛ به جز شاهینی که در آسمان اوج می‌گرفت و چند چکاوک، تنها موجود زنده ای بود که در آن ناحیه دیده می‌شد.

حتی اگر کنستانس با شعرهایش به او بد و بیراه می‌گفت، باز هم از دیدنش خوشحال می‌شد. کنستانس شاید در سرسختی و گستاخی یک نابغه بود، اما از معدود افرادی بود که رینی او را به عنوان یک دوست واقعی قبول داشت. کنستانس و استیکی و کیت مثل خانواده اش بودند. هرچند فقط یک سال بود که‌ آنها را می‌شناخت، دوستیشان عمیق بود و البته در شرایط خاصی شکل گرفته بود.

‌ آنها موضوع های بسیار دیگری برای حرف زدن داشتند. کیت می‌خواست مزرعه را به رینی نشان دهد و همچنین نظر او را در مورد سورپرایز آقای بندیکت بپرسد. از وقتی که آقای بندیکت‌ آنها را به یک مأموریت مخفی فرستاده بود، دقیقا یک سال می‌گذشت؛ مأموریتی که فقط از عهده ی استثنائی ترین بچه ها برمی آمد. حالا در سالگرد اولین ملاقات بچه ها، او ترتیبی داده بود که همه توی خانه اش در استون تاون، دور هم جمع شوند.

رینی مولدن پسر یتیم بااستعدادی است که در پرورشگاه زندگی می­کند و فکر می‌کند یک پسر عادی نیست. یک روز آگهی عجیبی در روزنامه توجهش را جلب می‌کند که از او برای شرکت در یک امتحان دعوت شده است. آزمونی برای عضویت در انجمنی سرّی که قصد دارد دنیا را نجات دهد. به زودی رینی و سه دوست دیگر، که هرکدام یک ویژگی عجیب ­وغریب دارند، از مدرسه­ای سر در می‌­آورند که در آن دانش­ آموزان را جوری آموزش می­ دهند که دیگر توانایی فکر کردن نداشته باشند. تنها قانون این انجمن این است که هیچ قانونی وجود ندارد!

 


کتاب های نوجوان پسند و برگزیده دنیا را میتوانید از لینک های زیر سفارش دهید:

 

 

 

کتاب در جست و جوی آلاسکا اثر جان گرین 

کتاب در جست و جوی آلاسکا، رمانی نوشته ی جان گرین است که اولین بار در سال 2005 منتشر شد. مایلز پاج هالتر از زندگی امن خود در خانه خسته شده است. تمام زندگی مایلز بدون اتفاقی خاص سپری شده و علاقه ی شدیدش به آخرین سخنان چهره های برجسته، فقط و فقط او را نسبت به تجربه ی ماجراجویی، مشتاق تر کرده است. مایلز به دنیای گاهاً دیوانه وار و پرماجرای مدرسه ی شبانه روزی کالور کریک قدم می‌گذارد و زندگی اش کاملاً با گذشته متفاوت می‌شود، زیرا در این مدرسه، آلاسکا یانگ حضور دارد؛ دختری جذاب، باهوش، بامزه، کله شق و بسیار شگفت انگیز. آلاسکا خودش به تنهایی یک ماجراجویی بزرگ به حساب می‌آید. این دختر، مایلز را به جهان خود می‌کشاند و قلب او را می‌رباید... اما اتفاقی به وقوع می‌پیوندد که همه چیز را کاملاً دگرگون می‌کند.

 

کتاب هر روز نوشته دیوید لویتان

کتاب هر روز، رمانی نوشته ی دیوید لویتان است که اولین بار در سال 2012 وارد بازار نشر شد. هر روز در یک بدن جدید. هر روز در یک زندگی جدید. هر روز عاشق همان دختر. هیچ نشانه و هشداری در رابطه با این که کجا و چه کسی خواهد بود، وجود نداشته است. A دیگر این موضوع را پذیرفته و حتی تعدادی قواعد راهنما برای چگونه زندگی کردن وضع کرده است: هیچ وقت بیش از اندازه وابسته نشو. از شناخته شدن اجتناب کن. در چیزی دخالت نکن. همه چیز به آرامی پیش می‌رود تا این که یک روز صبح، A در بدن جاستین از خواب بیدار، و با دوست دختر او یعنی ریانون آشنا می‌شود. از آن لحظه به بعد، قواعدی که A برای زندگی اش وضع کرده، کارایی خود را از دست می‌دهند؛ زیرا A بالاخره کسی را یافته که می‌خواهد با او باشد، امروز، فردا، هر روز.

 

 

کتاب این داستان یک جورهایی بامزه ست

 

کتاب این داستان یک جورهایی بامزه ست، رمانی نوشته ی ند ویزینی است که نخستین بار در سال 2006 منتشر شده است. نوجوانی بلندپرواز به نام کرگ گیلنر قصد دارد که در زندگی موفق شود؛ این موفقیت، مستلزم آن است که کرگ به دبیرستانی معتبر راه یابد تا بتواند شغل مورد نظر خود را انتخاب کند. اما به محض این که کرگ به دبیرستانی برجسته در منهتن وارد می‌شود، اضطراب و فشاری غیرقابل تحمل را بر دوش خود احساس می‌کند. او از غذا خوردن و خوابیدن دست می‌کشد و یک شب، تا آستانه ی مرگ نیز پیش می‌رود. اما اوضاع از این هم بدتر شده و شخصیت اصلی داستان در بیمارستانی روانی بستری می‌شود. همسایه های جدید او در این بیمارستان، افراد عجیبی هستند: فردی معتاد به روابط جنسی، دختری که با قیچی به صورت خود زخم زده و شخصی که خود را رئیس جمهور کشور می‌داند. کرگ در این مکان باید با منشأ و دلایل اصلی اضطراب خود رو به رو شود.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegraminstagramwhatsuprubikaaparatpinterest
logo

خیابان فرودگاه.کوچه شهید میگلی نژاد.آموزشگاه همشاگردی
غلامرضاصالح کار-09179736219